Dag 1: Mig själv... Stella ☼

Jag tror nog nästan att vi alla har svårt att beskriva oss själva på något sätt...
Säga vem man är och hur man ser man ser ut och man vill absolut inte skryta så att någon annan ska börja se ner på en för det, men jag ska försöka beskriva mig själv lite kort nu.
Jag heter Stella Hagel,jag är en blond och glad tjej som mer än gärna är alla till lags. Fast det är grymt svårt och för att jag vill vara alla till lags så har jag ett antal gånger kört så slut på mig själv så jag har blivit som sjuk, inte orkat göra något och helt låg så att mamma varit tvungen att sjukanmäla mig från skolan. Får se upp med det lite grann så jag inte kör slut på mig själv vilket jag inte vill erkänna att jag gör.
Mitt intresse är hästar och allmänna stallsysslor. Det är i stallet jag trivs bäst. Dock så går ju skolan i första hand så jag ser till att göra allt som ska göras i skolan för jag vill även gärna ha höga betyg. Nu är jag ganska nöjd för jag ligger på VG i alla ämnen.
Det var lite om mig och det är bara att fråga något om du undrar något ♥ 
Såhär ser jag ut iallafall (a) (inte lätt att hitta bilder på mig utan häst ^^)
2011-07-27 @ 23:29:54 Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Medelmåtta är väl iallafall G!? <3

2011-07-27 @ 23:43:57
URL: http://vikkiflum.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; hahaha tack :) va go du är ;)

hm ja.. ;)

2011-07-28 @ 12:28:48
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0