NI frågar och jag svarar så snällt så ;)♥

Anonym om Hästen jag red... ♥:
Lucy, men varför?

Mitt svar:
Visst var det Lucy alltid! :) Jag red henne för att min pappa är typ medryttare på henne. Och jag var med pappa förra gången och det fick ägaren reda på så nu när jag skulle med igen så sa han att jag också fick prova henne om jag ville och det ville jag såklart.
Grymt snäll häst men känns lite seg så jag fick använda spöt men ändå rida i varje steg. Men det gav ju resultat så det hade jag inget emot.
Tyckte att hon gick fint och jobbade på bra hela tiden som jag orkade ge henne det "stödet" med skänkeln om man får kalla de för det.


Alltid roligt med frågor! Tack återigen för frågan!!! :)
2011-07-13 @ 22:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0