Ridläger - dag 5 - eftermiddag

Igår (fredag) eftermiddag skulle vi avsluta lägret med en liten hopptävling. Eftersom att typ alla var i olika åldrar så var det orättvisst om man skulle köra stilbedömning eftersom att några aldrig ens hoppat bana eller tävlat förut.
Så tävlingen gick ut på att hoppa en runda på 6 hinder utan att riva & sen hoppa den igen och försöka komma på samma tid och utan att riva igen då. Jag hade Rohnee. Första rundan för mig blev hackig och seg för han typ saktade ner lite innan hindrena men andra rundan gick super! Hur det gick får ni se på filmen här nedanför. Först rider min kompis sen jag :)

Enjoy!
2011-07-02 @ 11:12:38 Ridläger Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

Va med i dagens blogg & vinn en gästbloggning hos jsjumping.blogg.se

2011-07-03 @ 15:27:08
URL: http://jsjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0