Dagens ridning...

Usch idag gick det inte alls bra för mig & Alex...
Vill bara spola tillbaka & hoppa över att rida det passet. Han var inte alls sammarbetsvillig & det var inte alls kul.
Han hade ingen egen energi & det kändes som om han bara jobbade emot mig hela tiden.
FAN också! Ska inte rida honom/ha honom någon dag veckan som kommer för alla dagar var redan upptagna med Alex. Så kommer kännas skit hela veckan, om det inte går super på lektionen på stjärnholm så klart. Vill vara med på någon hoppträning med Alex, använda privatlektionen som jag fick i födelsedags present. Skulle också vilja vara med på någon dressyrtävling med typ Ubbe som står på stjärnholm för jag tycker att han är mysig att rida & kan gå riktigt fint.
Men jag är snål även fast att jag får mitt barnbedrag så vi får se vad som händer & fötter ^^

Finaste killen ♥
2011-05-01 @ 19:54:58 Alex ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0