Idag är det tävling på stjärnholm ♥

Jag ska ta och åka dit och titta för att Titti (hon som har Alex) ska tävla Alex :D Sen efter den klassen så ska min ridlärare tävla honom och då måste jag ju åka och titta :D
Ska bli roligt och tar med mig kameran. Gick nyss upp eller rättare sagt slängde mig ur sängen för jag kom på att hon skulle tävla sen gick jag in på deras hemsida och då skulle hon inte tävla förän om några timmar...
Aja nu är jag ju vaken iallafall!


Jag har en liten fråga till er läsare...
Brukar ni gå på ridläger på sommaren?
Om ni gör det vart brukar ni gå & hur tycker ni att det är? Kommer ett litet inlägg senare eller imorgon vad jag tycker om ridläger o.s.v.
Roligt om så många som möjligt svarar! :D

Snyggaste killen ♥
2011-05-15 @ 10:41:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

jag har varit på nybygget och ska dit igen, älskar det stället :D<3

2011-05-15 @ 18:46:10
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0