Idag är det 1år tsm ♥

Vi har haft en otrolig resa med dock mycket otur då Lucy under x antal perioder har haft vila då hon varit halt. Men vi har jobbat på och Lucy har lärt mig massor, bland annat att skänkla ^^ Känns som om vi har haft en lång tid tillsammans men inte som ett år. Men men vad äre man säger, tiden går fort när man har roligt ^^
 
Idag så är det exakt 1år sedan jag satt på Lucys rygg för första gången då såg det ut såhär och jag var väldigt stolt minns jag ^^ (datumet fel inställt på kameran)
Sedan började jag rida på hackamoret då det kändes mycket lättare, då var jag också stolt för jag fick henne att böja lite på nacken
Första passet tsm barbacka♥
Vinter period
Jag red med sporrar för första gången på Lucy, det blev en stooor skillnad!!
Sedan var vi med om våra första dressyrtävling, inte sjukt bra resultat men jag var nöjd över oss!
Hoppade ute för första gången med Lucy ♥
Sen idag på våran 1års dag så hade jag med Viktoria som fotade lite när jag red, som även höll även i hästen när jag fotade henne i bara tränset ♥
2012-07-12 @ 23:59:28 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Lite sent att säga grattis till eran 1-års dag nu, men jag får väl säga grattis till 1 år och 3 dagar tillsammans istället :D ni är så fina tillsammans, och vilken utveckling ni gjort! vad kul för er ♥

2012-07-15 @ 14:54:26
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se
Postat av: amanda

känns som om det var igår ;)

2012-07-15 @ 19:47:02
URL: http://streckgubbe.blogg.se
Postat av: Mikaela

Fint det ser ut! :)

2012-07-19 @ 10:01:17
URL: http://www.mikaelalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0