Hopplektion - Betty

Gårdagens hoppning blev med Betty, har länge velat prova att hoppa henne och igår så fick jag det.

Under framridningen så kände jag dock en smärta i ryggen, gjorde mest ont när jag satt ner i traven men även lite när jag red lätt. Första tanken är att det kan vara från när jag åkte av Fresa för en vecka sedan. Har inte känt något i ryggen annars men traven är ju ganska skumpig, men låtsades som ingenting och red vidare bara.

Hoppningen i sig var sjukt rolig. Rädslan som jag tyckte att jag hade på förra hoppningen fanns det inga spår av och jag kände bara att jag ville hoppa massa mer.

Betty är en häst som gillar att hoppa och kan bli lite stark, men det var en sådan rolig känsla att hoppa en häst som verkligen drar emot hindrena. Kan inte komma ihåg när jag senast hoppade en häst som verkligen ville så mycket. Ett kanon pass helt enkelt och så himla roligt! ♥
2013-06-13 @ 20:12:24 Stjärnholm Permalink


Kommentarer
Postat av: Ebba Lagerström

Betty har sånn härlig inställning till allt tyckte jag!!
Skönt att du inte kände av rädslan :)

KRAMKRAM!!

2013-06-14 @ 17:24:56
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0