Träningstävling i hoppning

Igår så åkte jag med Elin när hon var med på en liten träningstävling med Zydansie. Jag var lite skötare samt fotograf, det var jätte roligt att följa med och se hur det går till på riktigt.
Är man och tävlar så hinner man inte se på alla de andra fina hästarna som också tävlar utan man måste hela tiden fokusera på sitt och sedan när man är klar så bär det av hemåt.

Ser kanske inte ut såhär på alla tävlingar men dem enda som jag såg hoppa igår var Elin, Emilia och en annan kompis och både Emilia och kompisen hoppade då innan Elin så därav kunde jag kolla. Men som medhjälpare så har man ju mest fokus att titta på den man hjälper så jag klagar absolut inte. Det var super skoj!

Blev en sen kväll och bilfärden hem bestod av skratt och bra humör. Alla var lite övertrötta men det var riktigt trevligt!!

Elin och Zydansie var båda riktigt duktiga, nu blir det hem och jobba upp musklerna sa Elin. Så himla fina tillsammans ♥

Några bilder:

Flummigaste bilden från igår måste vara denna bild på Emilias häst Goldini:
2013-06-11 @ 19:02:05 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: EMILIA SVEDLIND

Hahah, han ska alltid sparka bakut efter han har kastat av mig ;)

2013-06-11 @ 19:11:31
URL: http://emiliasvedlind.horseworld.se/
Postat av: Josäfin Andersson

Snygga bilder! :D

2013-06-17 @ 23:30:01
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0