F & C - lördag, Plugg och V - söndag

I lördags så hade jag hand om Fresa och Cereza. Började med att tvätta bakdelen på C som varit dålig i magen och släppte sedan ner dem i lekhagen, där fick de gå medans jag mockade och fixade med foder.

När jag var klar så gick jag & pappa en promenad i skogen med Fresa och Cereza, blev en längre promenad än sist och det var jätte trevligt - fint väder också!
Vi gick runt lite i skogen, myste, följde stigarna och gick över lite pinnar. Vi tog oss även över två diken, Fresa tyckte det var roligt och hoppade rejäla skutt över medans C tyckte att det var lite konstigt och tog lite mer tid på sig :')
En riktigt trevlig dag och C är så himla charmig, speciellt när hon får sin ryck och galopperar i världens fart och bara sparkar bakut ^^
Favorit i repris


I söndags så blev det en hel del plugg, satt i allt för många timmar och försökte få ihop bra meningar...
Efter så blev det en sväng ut och fota Viktoria, nyfärgat hår och allt!
Blev ett par bilder:
2013-05-07 @ 19:06:04 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: EBBA LAGERSTRÖM

Hejsan!!
Har frågestund på bloggen och din fråga skulle betyda jätte mycket för mig!!
Alla som fråga får ju sjläv klart en länkning också!!

Kramar Ebba!

2013-05-07 @ 20:04:10
URL: http://ebbalagerstrom.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0