Sista ridpasset...

I onsdags så var det hoppning, mitt sista pass som ridskoleryttare. Nu har jag sagt upp min plats och bär endast titeln privatryttare. Jag har ridit på ridskola i ungefär 9-10år, en lång tid av mitt liv så det känns som om att det är dags för en förändring. Kommer fortsätta att vara medlem på ridskolan så jag kan vara med på träningar/kurser samt klubbtävlingar. 

Det känns helt klart som om att jag har tagit rätt beslut, men det är ett så stort beslut - känns som om att jag just gick från tonåring till vuxen. Kommer att ta ett tag att vänja sig vid att inte en gång i veckan rida för instruktör men förändring behöver inte vara dåligt! 
Beslutet kändes mycket lättare då jag har bästa Elin Eriksson, hon är så otroligt duktig och har redan hjälpt mig massa med min ridning. Absolut, det är massa kvar men att ha hennes ögon på sig när man rider och att få hjälp av henne - det är fantastiskt. Hon daltar inte med mig utan säger exakt som det är och det behöver jag. Haha sen utmanar hon mitt mod genom att få mig att göra saker som jag inte vågar "Jag -Det där hindret är för högt, jag vågar inte hoppa det!  Elin - Det är det inte alls kom igen nu! :)"
Så även om jag inte rider på ridskola längre så kommer jag inte att stanna här i min ridning, jag kommer att fortsätta att utvecklas så länge jag har Elin vid min sida!
Elin och hennes tre damer betyder massa för mig, de är min framtid nu!
 
 
 
2013-10-12 @ 12:00:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0