Guld och gröna skogar

Jag skriver bara om hur fantastiskt bra vi har det, men det finns mindre charmiga saker med vårt liv här också! 
 
Vi bor i de minsta billigaste bungalowsen som möjligt, det är stora insekter och ödlor på väggarna/taket i rummen, endast kallt vatten så duscharna blir hastigt genomförda, vaknar upp av att den lilla filten man fått som täcke inte är varm nog, svårt med kommunikationen med thailändare och det är mycket liv på djuren om nätterna! Haha nu drog jag upp alla problem jag stött på och som vissa dagar är jobbigare än andra - som när man är riktigt trött på kvällen eller morgonen :)
 
Vi är nu på Koh Kood som sagt och har nu bytt boende igen, bara kall vatten ;) Vi har sett ett vildsvin mitt på vägen som var lika stor som en b-ponny! Letat efter två specifika stora träd på ön, men gav upp då det finns måååånga träd här ! Annars går vi runt och tänker på mat fortfarande och hoppas på sol då det varit lite molnigt nu. 
 
Åt ris och mango igår till middag för 20kr, mums! Låter väldigt speciellt men det var en hit
2014-12-20 @ 03:44:49 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0