Instabil

Det här med att ta ledigt 11 dagar från skolan var lättare sagt än gjort att jobba igen. Har haft så galet mycket examinationer nu sista tiden så jag har varit helt död och kreativiteten har verkligen varit på noll. 

Hade ett tal idag i skolan, samt stort Redovisningsprov, igår religions seminarium, måndags muntlig presentation och en presentation imorgon också. Något varje dag och ibland fler saker per dag. 
Har märkt att jag varit lite instabil i humöret och idag brast det igen. Helt galet nervös för talet, har hållit tal flera gånger nu och det har blivit bättre och bättre! Men idag så fick vi inte ha powerpoint samt med all stress och press jag haft på mig. Tror att jag började om tre gånger, kom av mig och helt darrig på rösten. Så fort jag var klar så kändes det som om att jag sprungit ett maraton och kändes som att jag skulle svimma. 

Har blivit för mycket här på slutet och har inte alls mått bra psykiskt, mycket huvudvärk och dåligt humör. Skulle jag idag få frågan om att ta ledigt två veckor så skulle jag aldrig ta den! Trodde att jag skulle klara detta bra men det har verkligen pumpat slut på mig, hade det inte varit precis innan ett lov så hade det inte varit lika mycket examinationer och då skulle det vara lättare!

Men nu är jag KLAR! En liten muntlig grej imorgon som det inte är någon press på, utan bara för att få tips med företaget. På fredag bär det av och jag behöver denna semester så mycket nu, sova ut och få i mig D-vitamin. Bara slappna av och inte ha någon press på mig!

"I´m just a human" - man klara inte hur mycket som helst och någon gång säger kroppen ifrån. Det gjorde min idag, på skarpen! 
Nu ska jag försöka vara glad! Hittade denna bild på min mobil idag från finaste Iqra, kommer sakna dig också!
 
2014-12-03 @ 19:59:47 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0