Röd på snäckan

 
Sitter nu på en restaurang och har nyss ätit kyckling och cashewnötter utan cashewnötter... Någonstans blev det fel i beställningen! ^^
 
Gårdagen spenderades på stranden så liten lätt röd ton på vissa ställen av kroppen idag - men mest en brunare ton bara! Det gillar vi! 
 
Idag har vi haft en relaxday då vi mest bara puttrat runt på moppen, ätit, vilat på sängen och tvättat lite. Även klappat en lite apa som var i en lina vid restaurangen som vi åt frukost på, föredrar då att se dem vilda och på avstånd då deras liv i ett kort rep är så fel! 
 
På julafton så beger vi oss tillbaka till ön Koh Wai och det blir då tre dygn utan wi-fi, där jag ersätter internet med någon bok som jag tänker låna i restaurangen. Blir skönt men nog väldigt  annorlunda att inte lägga tid och energi på julen. Tankarna kommer att gå lite extra hem den dagen :)
 
Har nu planerat in att jag och bästa ska baka lussekatter när jag kommer hem, för jag vill så gärna ha hembakta varje vinter! 
 
Nu dags att vara lite social, ha det gott! 
 
2014-12-22 @ 12:41:53 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Jag blir så full i skratt varje gång jag läser din rubrik på detta inlägg :-P haha
Men vad vet ja ;-)

2014-12-23 @ 21:11:25
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0