Gårdagens mystur med far

Igår förmiddags så åkte pappa och jag ut till hästarna och red ut en sväng. Han fick sitta på Zydansie och jag satt på Fresa.

Det regnade lite vilket var trist men själva turen var ändå väldigt trevlig, både jag och pappa rider i veckorna men det är inte alls många gånger som vi har ridit tillsammans. 
Men Zydansie var verkligen toksnäll mot pappa som satt på barbacka, hon brukar tåga på i ett bra tempo i skritten men hon var så himla lugn så jag fick stanna Fresa flera gånger för att vänta in dem, Fresa var i och för sig en tickande bomb och verkligen jätte pigg ^^

Fresa röck till och flög åt sidan några gånger för hon var på tårna och hade hjärnspöken så jag var redigt glad att pappa satt på Zydansie som var så lugn och inte brydde sig :D
Tokmysig tur i skogen!
2014-01-05 @ 13:11:13 Fresa ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Barback? Så modigt ;-)
Härligt att mitt lilla monster skötte sig åtminstone :-P

2014-01-05 @ 15:26:12
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0