Jag är en fisk

I torsdags så var jag, pappa och Elin ute och paddlade i det fantastiska vädret i några timmar. Det var roligt mestadels, när inte min sockernivå sjunkit för lågt - då blev jag lite små grinig på vågorna och att kajaken bara svängde åt ett visst håll samt pappa som sa att jag paddlade inkorrekt -.-

Blev även en hel del badande för att svalka oss, han sen bara hem och äta för att sen cykla iväg igen med pappa för att åka vattenskidor med Elins far, Elin och två kompisar till Elin. Aldrig gjort det förr och det kunde nog alla se. Lyckades inte komma upp och stå en enda gång, mest så kom jag inte upp men jag åkte också på mage när jag höll i pinnen på slutet av repet och hade tappat skidorna ;) Sen den gången då jag var absolut närmast att komma upp så frågade Elins far varför jag släppte? Visade sig att pinnen gick av precis då så det var inte meningen att jag skulle åka på riktigt denna dag ^^

Fast det var riktigt roligt och fick en fruktansvärd träningsvärk i underarmarna nu efteråt!

Sen såg det mest ut såhär när jag skulle åka vattenskidor:

Slutsats på dagen: Kändes som jag var mer i och på vattnet än på land, kände mig som en fisk!
 
2014-07-26 @ 21:42:59 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0