Psykiskt i botten

Under tiden nu när bloggandet har varit obefintligt så har jag haft en härlig uteritt med min far, han på Mango och jag på Maggie. Trav och galopp i skogen i upp och nedförsbacka, hur härligt som helst. Vi hoppade även lite på ett fält över cementrör, småskutt men som kändes bra för både mig och min far!

Har även haft en så otroligt dålig pass på Bolero. Mår inte helt bra psykiskt och vet inte varför, men bröt helt ihop i tårar och avbört hoppningen på honom. Visst att jag har mina känsligare dagar men har aldrig varit så illa att jag gett upp, men det här dagen funkade det inte och kände bara att jag inte kan rida - hur ska jag kunna lära en häst att hoppa när jag inte kan något?
Får försöka må bra nu och sen försöka att sänka alla krav på mig själv, vara glad och bara ha det kul tillsammans med andra och hästarna!
Imorgon blir det att fira Viktoria lite tidigt (hon fyller i augusti) och drar iväg henne på en överraskning, komma bort från allt och själv må bra med min fina vän <3

Måste sätta mitt välmående i fokus nu!
2014-07-16 @ 21:07:45 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Du är duktig, super duktig gumman <3
Bara en svacka och du tar dig ur den och vill du ha hjälp så vet du vart du har mig.

Jag tillåter inte att du ska må dåligt över något jag skulle kunna hjälpa dig med att hålla i schak men du måste säga till i tid gumman.

Njut nu av lite egen tid och ha super kul nu :-D och hör av dig om du vill ha hjälp med något <3

2014-07-16 @ 23:20:38
URL: http://misselineriksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du driver dig hårt & vill alltid ha bra resultat.
Var bara en ung tjej & ha det trevligt med vänner & hästar.
Är bäst iaf <3
Kramar Mamma

2014-07-18 @ 14:17:57
Postat av: Sofia Krantz

Hoppas att du mår bättre snart. ♥
Du gör helt rätt som sätter ditt välmående först för det är det allra viktigaste. Jag vet hur lätt det är att sätta för höga krav på sig själv men man får inte låta det ta kål på en helt.
Styrkekramar till dig alla fall.

Svar: Tack snälla du <3
Stella Hagel

2014-07-20 @ 17:54:51
URL: http://sofiakrantz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0