Sjukling, mystur och skratt

 
Försvunnit ett tag igen men nu är jag här, Hej!
 
Under dagarna som gått så har jag dels åkt med min mor till Norrköping för att hämta min galna bror som hamnat på sjukhuset pga idioti :) Gjorde då min mor sällskap och retades lite med min bror när vi kom fram då han gjort något så dumt ^^ 
 
Har igår tillbringat dagen först på Maggies rygg, jag och Elin red ut en jätte mysig tur - hon på en toknöjd Zydansie som fick komma ut på promenad. Härligt väder och massa trevliga samtalsämnen! :)
Efter det så mötte jag upp min fantastiskt fina kusin och vi var hos mormor & morfar för att fika och skratta tills vi grät <3
 
Tog alla de gamla på en gång så idag var jag hos farmor och fikade också. Efter det blev det en sväng förbi min småtokiga mor för lite prat :)
 
2014-07-31 @ 18:17:22 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0