Tanken som räknas...

Tar ofta bilder och har i tanken att jag ska blogga, men för lat för att lägga in bilderna på datorn och då blir det ingen bloggning heller... Tanken som räknas!

Först så har jag varit på maskerad för några veckor sen med kusinen. Var hos frisören samma dag, blev skitsnyggt med lockar och allt men var fuktigt ute och blåste så försvann innan jag typ han ta kort på det ^^
Mamma hjälpte mig med färgen i ansiktet, efter de första strecken kände jag att jag skiter i detta men blev ju ganska bra tillslut - gav min fina mor en liten utmaning ;)

Allt som allt en kul kväll med lite nytt folk, var mimare btw - mimare som kunde tala!


Sen har det också varit en lång tur med Elin. På bästa Zyd och barbacka, öm rumpa när vi väl kom tillbaka men var trevligt!
 
Var i fredags hemma hos Viktoria och hade allmänt mys. Vi (läs Viktoria) lagade mat, spelade kort och samt pratade tills det var dags för mig att bege mig hem <3
Fun pic!
 
Har även jobbat mycket med UF. När jag läser ekonomi nu i trean så ska vi driva eget företag. Jag och en annan tjej gör detta tillsammans, har kört på samma affärsidé sen typ september och nu förra veckan bytte vi idé två gånger... Men detta som vi har nu känns bra!
 
I söndags var far med mig till hagen och damerna. Vi tog oss en längre tur än planerat i skogen, 1h och 45min blev det. Pappa på stabila Zyd och jag på Fresa som höll sig ganska bra i skinnet :)
Mycket skratt för min del och en ofrivillig avsittning för min far. Kom en nedförsbacke och då han klämde lite med benen för stöd så började Zyd trava och pappa lyckades nätt och jämt håll sig kvar.
Sen i en uppförsbacke började Fresa att småtrava och jag saktade in henne, då ville Zydansie också trava vilket min far inte var med på så sen stod han där på backen och skrattade! Otroligt rolig syn och ingen skada skedd, bara att sitta upp igen och vi fortsatte vår trevliga tur.
Kvalitetstid på hög nivå! <3
2014-11-18 @ 21:21:19 Allm�nt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Men vart har far din lagt hjälmen?

2014-11-19 @ 22:47:07
URL: http://misselineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0