Hänt sen sists…

Vaccination inför resan som sker om ungefär en månad nu!!


Träffat Viktorias lite småläskiga fägel Fnupp. Galet rädd till en början men sen var det mest bara spännande!

Viktoria och jag red ut på en långtur. Jag på en galet pigg Fresa och Viktoria på stabila Zydansie. Blev en två timmars ritt och hade en riktigt öm rumpa efteråt! Fast var en väldigt trevlig tur :)

Varit på teater för första gången. Var på dramaten med skolan och tittade på Rickard den tredje. Lite lustig pjäs men nu har jag provat det också!

En tur ihop med Maggie. Mia sa att jag hade fri tillgång till ponnyn så vi tog oss en tur i skogen. Först väldigt mjukgörande arbete i skritten och sen lite småhoppning i skogen i alla gångarter, sen avslutades turen med lite dressyrtrav på banan. Hade nu en mjuk och riktigt trevlig dam. Synd att tiden började bli knappt, hade gärna jobbat längre med henne då hon var så med på noterna.

Även en riktigt mysig tur på saknade Zydansies rygg har hunnits med. Hade då Fresa i handen och vi gick ut i skogen och bara mös. För länge sedan jag satt på hennes rygg sists, trivs helt galet bra på den ryggen! <3
2014-10-31 @ 22:24:52 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0