Det var det, 27 dagar senare

Idag har vi varit i Thailand i 27 dagar, imorgon väntar en låång dag och när det är dags att lägga sig i sängen så blir det då i Sverige på ett hotell. Kommer vara på resande fot i 22h så det ser jag inte fram emot!
 
Pappa har fyllt jämnt, det har varit jul, jag har blivit vuxen och ett nytt år är infriat - detta äventyr börjar lida mot sitt slut och det är helt klart med blandade känslor!!
 
Usch och fy vad bra vi har haft det och hunnit göra så mycket - skäms att jag inte njutit till fullo. 
 
Kommer blogga mycket mer om allt vi gjort här när jag kommit hem, då med massa systemisbilder också!
 
Ska bli både skönt och jobbigt att åka hem, men detta kommer att vara ett minne för livet! :)
 
2015-01-01 @ 15:03:00 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0