Tillbaks igen eller tillbaks för nu?

Känner att det har börjat att kli lite i mina fingrar igen, vill blogga och få uttrycka mig om mitt lilla liv. Hur ofta och hur seriöst har jag ingen aning om men för nu känns det bra att sitta här igen. Känns som att en ny header vore på sin plats om jag tar tag i detta igen... 
Men kommer inte nämna det för någon och se vilka som fortfarande kikar in på bloggen trots långt uppehåll. 

Bilder från unghästbetet där Cereza är nu, var underbart att träffa donnan efter en lång tid. Har även träffat Zydansie, Fresa och Maggie för någon vecka sen - åå vad jag tycker om dessa damer! <3
Var väldigt länge sedan jag träffade dem innan denna stund...
2015-07-15 @ 23:07:59 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0