Året 2014 (lite i efterhand)

Januari
 Wilmer var på besök i hagen

Stjärnan Alex vandrade vidare till de evigt gröna ängarna <3

Februari
Vi var och tävlade på Stjärnholm, jag var toknöjd efteråt då vi fick ett flyt! Två stopp men vi kom runt :)

Började jobba akademiskt med damerna

Maggie kom till hagen, lite uteritter med henne samt prova hoppa hennne något skutt



Hade ett fantastiskt bra hopp-pass på Zydansie!

Mars
Lite fotning i hagen

En fantastisk vecka i Spanien med skolan! <3

Hoppade Maggie, haha

Hopptävling på Mango som blev en placering

April
Var på en riktigt bra kryssning med Viktoria!

Jag & Viktoria hade lite plåtning i vårsolen, å den tiden är snart här!!

Dressyrträning i solen

Maj
Plåtning

Fotade amerikansk fotboll

Riktigt bra dressyrtävling på dessa fina, de två bilderna längst ner är tagna av Sofia Krantz
 
Juni
Studentfirande av min bror och Viktorias bror!
Fick prova att hoppa Bolero några gånger, svår häst som gav mig en utmaning!

Juli
Dressyr på snygg-Maggie
 
Lite mera Bolero

Zombie escape

Bjöd min stjärna på Gröna Lund

Kajaktur med Elin & far, kul till en början men jobbigt sen när energin var slut ;)
 
Sommarbilder med Maggie <3
Augusti
 
Var och fotade Speedway

Mystur, vi + Elin & Fresa som tog bilden
 
Bjöd mor på Brolle, fantastisk kväll!

September
Hoppade snyggponnyn för Mia

Sen var det väldigt lite bloggning denna månad, kan ha varit mycket i skolan och flyttade i slutet på månaden så var nog därför!

Oktober
Spanjorer på besök, fick träffa Gisela igen!! <3

Donovan kom på besök till hagen, en fin kille det där!

Var i underbara England med fina Iqra!
 
Mystur med favoriterna

Vaccinerade mig, det gjorde ont...
 
November
Jobbade på höstlovet och skar mig på papper för det mesta!

Var på maskerad med bästa Lukas!

December
Gick lite in i väggen här, precis innan Thailand resan så hade jag på massa i skolan. Körde verkligen slut på mig och mådde inte riktigt bra!

Ifall någon missade det så var jag i Thailand i nästan en månad med min far, levde livet och var med om massa äventyr!

Blev 18år och spenderade dagen på bästa sätt, snacka om bortskämd!!

Det där var mitt år, så galet mycket har hänt detta år. Varit i tre helt nya länder, flygit för första gången (blev 8 olika flygplan på ett år!!), börjat sista året på gymnasiet, klubbmästare på Maggie i dressyr, fyllt 18år, mycket kvalitetstid med min mor, mycket plugg och massa annat skoj!

Summar sumarum ett bra år, mycket händelser och flera nya vänner. Tiden är ofta svår att greppa och vissa av sakerna som jag tagit upp här känns som igår och andra som flera år sen :)
2015-03-08 @ 12:16:13 Allm�nt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0