Alex...

Jag vet inte vad jag ska säga för att beskriva han...
Bortsett från att han är en otroligt smart & min närmaste vän nu som jag litar mest av allt på så vet jag fan inte vad jag skulle göra utan honom! Han är så underbar! Han har hjälpt mig så otroligt mycket som jag inte ens visste att jag behövde hjälp med... Till exempel så efter jag åkte av Bazaar när jag hoppade blev jag rädd för grenen hoppning fast jag själv inte visste om det.. Men tack vare honom så har jag nu hoppa 95cm & åkt av men poängen är att det är han som har fått mig att hoppa & det är för att jag litar på honom som jag har gjort det. Det var inte hans fel att jag åkte av, det var jag som var för sen... Men jag blev inte rädd för det utan jag satt upp igen & hoppade ett hinder. Dock inte 95cm men jag hoppade iallafall & det har hjälpt mig så otroligt mycket i min utveckling i hoppning.
Jag behövde bara skriva av mig lite...

2010-12-30 @ 22:37:18 Alex ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: emma :P

ni är grymt fina tillsammans och det va en jätte fin bild :)

2010-12-30 @ 23:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0