Enskild ridning = fredag

På fredag är det enskild ridning & ni som har följt mig ordentligt vet att jag ska ha Gandini :D
Så jag tänlte skriva om vad jag ska träna på & så :)
Först & främst ska jag jobba att få han att gå på tygeln i traven & då krävs det mycket jobb från min sida, eller jag har ju inte ridit honom sen i sommras men då krävdes det mycket jobb & det gick ibland :) Men jag ska nog också sitta ner en hel del & träna magmusklerna ;P
Sen i galoppen ska jag nog träna lite förvänd galopp & galopp ombyten om han inte är allt för pigg & stark :)
Jag tränar på det då för Alex har bara en liten bana så det är svårt där, och för att vi inte brukar träna på det på lektionen :) Sen får vi se hur bra jag lyckas ;P En bild som jag gillar även om det ser lite fail ut ^^


Jag & Gandini i sommras :)
2010-12-29 @ 20:55:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

Att sitta ner ska nog jag också träna på :/

2010-12-29 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0