Tråkigt!

Jag tycker det är jätte tråkigt att sitta här & skriva ner vad jag gör under dagarna för jag vet inte ens om det är några som följer min blogg... Aldrig några kommentarer eller så & då har jag ingen lust... Aja

Jag & Viktoria var i stallet i lördags & vi red ut en mysig barbacka tur :D Måste bara på peka att vi såg en älg & efteråt fick jag veta av Alex fodervärd att han är livrädd för älgar ^^ Men han höll sig ganska lugn ändå fast stilla kunde man inte stå ;P Här kommer bilder :D


Snart ska jag & rida på stjärnholm jag hoppas på: Ruda, Gandini eller Sjuan :D
2010-12-08 @ 14:43:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magdalena Sten

Haha, när ska du utse vem som vinner headertävlingen på din bdb?:)<3

2010-12-08 @ 16:06:34
URL: http://magdalenastenn.blogg.se/
Postat av: Vikki

Det va mysigt :)

2010-12-22 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0