Det blev...

Vi var väl ungefär 12 stycken i 50 klassen.
Jag fick en andra plats :D En blå rosett & i stilpoängen så var det 5:or 6:or & en 7:a.
Så jag är nöjd med dagen & Alex :) Dock så kändes det som om jag bara konsentrerade mig på att han gick i rätt galopp & att jag red rätt väg. Kändes inte alls som om jag tänkte på blicken & håälarna & hur jag red m.m.
Måste träna på det där lite så blir det kanske 70cm nästa gång :) Men måste nog ta med han på min lektion på hoppning & kanske vara med på en hoppkurs med honom ♥
Efter jag hoppat min runda så skrittade/travade jag hem PÅ honom. Han var jätte duktig & lyssnade bra då. Jag tycker det är skönare att rida hem dels för att jag var trött & för att Alex vill hem så då krånglar han inget.

2011-04-25 @ 16:43:00 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0