Inget internet...

Tyvärr så krånglar vårt internet hemma hos mamma så jag har inte kunnat blogga.
Är hos en kompis just nu & var tvungen att låna hennes dator & göra ett snabbt inlägg :)
Ska till stallet imorgon & Viktoria följer med så det kanske blir lite bilder när jag kommer till pappa. I helgen så ska jag till farmor & äta lite påskmat nu när det äntligen har blivit påsk - PÅSKLOV!
Och GUD vad skönt det är. Hela vecka 15 har jag varit så slut & typ dygn trött hela tiden! Men igår till idag så sov jag 12 timmar & nu är jag relativt pigg (Y).
Men snart är det påskäggs hoppning på stjärnholm & då ska jag vara med, med Alex & hoppas på det bästa.
Lite bilder som jag hittade på Viktorias dator:
Enjoy!

d Stella med Dandy

2011-04-17 @ 21:56:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0