Tillfällig header...

Det här får bli en tillfällig heder för jag har massa nya bilder som jag skulle vilja göra en header av med dem är på pappas dator...
Designen är också bara tillfällig för jag skulle vilja ha färg runt själva rubriken till inlägget & inget annat men vet inte hur man gör... Hjälp?!
Ska iallafall hoppa Alex imorogn & kommer till pappa imorgon så då får ni nog se lite bilder ifrån i måndags (igår).
Hoppas alla har det grymt bra & jag undrar om ni skulle vilja tipsa om lite bra häst bloggar som man kan läsa? :)

Bild från stora flättna på mig & Alex ♥
2011-04-19 @ 19:22:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: Gå in på designadinblogg.se där står det exakt hur du ska göra :)

2011-04-19 @ 22:37:13
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0