Dag 10 - Min första tävling på hästryggen

Haha det var en riktigt rolig tävling ^^ Eller helt FAIL kan man säga...
Jag hade Dougle och jag tror jag tävlade det lätaste programet som går att tävla i, till häst... Och väl på hästryggen så red jag runt där också jag fick han inte ens att trava. Jag har för mig att det regnade också. Haha jag kommer inte ihåg mer än så men ja, vad ska man säga? Det var min första tävling iallafall.
Hade nog fått lite bättre poäng och så hade jag nog fått Dougle att trava om det skulle vara idag.Tävlingen alltså ^^
Jag och Dougle förra sommaren ♥
2011-08-21 @ 19:00:50 Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jättefin häst! :)

2011-08-22 @ 21:50:15
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0