Dag 8 - Mitt bästa hästminne ­

Tar upp listan igen nu ^^

Mitt bästa häst minne måste nog vara min första älskade medryttarhäst som jag än idag alltid tänker på. Han var så sjukt underbar och han var min första kärlek...♥
De få månaderna jag hade med han så tog jag hand om honom 3 dagar i veckan, det var bara jag som red han.
Men känns som jag inte riktigt tog vara på tiden med honom så bra som jag kunde gjort. Jag kände mig helt tom när han försvann och flyttade till dalarna eller vart det nu var. Usch vad jag grät för den där hästen men han var så grymt underbar. Han lärde mig att ta ansvar över något viktigt.
Jag cyklade till och med ut till han 2 dagar i rad efter skolan, under vintern, klockan var väl runt 7-8 tiden när jag var ute i stallet och det var snorhalt så var tvungen att gå halva vägen. Det var väl iallafall 1mil att cykla så det tog ungefär 1,5timme att pulsa fram i mörktet.
Men ångrar inte en sekund att jag gjorde det. För jag fick träffa den mest underbara häst jag någonsin träffat.
Jag älskade honom då,nu och föralltid. Han kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta ♥



Har även gjort en video från våran tid tillsammans:
2011-08-19 @ 22:15:19 Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

SV: det är bara säga till så gör jag det:)

2011-08-19 @ 22:30:03
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: ida

sv: tack! Ne de e en häst jag rider och hennes "föl" eller va man kan säga ;;)

2011-08-19 @ 22:55:50
URL: http://idaevertsson.blogg.se/
Postat av: Vikki

:(<3

2011-08-20 @ 12:27:14
URL: http://vikkiflum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0