Igår - Lucy ♥

Igår red jag Lucy.
Innan så fixade jag med mockning och fodret.
Sen blev hon intagen och var jätte JÄTTE lerig så det tog grymt lång tid att göra iordning henne. Bara att borsta bort leran tog väl en 20minuter iallafall! :O
Sen skrittade jag ut en lång sväng med henne innan jag började "rida". Red i ridhuset i en timma och jobbade mycket serpentiner,igångsättningar och avsaktningar. Tränade även en hel del på galoppfattningar och vi fick till dem riktigt bra i slutet.
Avslutade med att skritta av henne en sväng. Så red 1 timma + två skrittrundor.
Hur länge brukar ni rida era hästar? Eller medryttarhästar?
2011-08-24 @ 14:19:46 Lucy ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0