Svaren:

amanda  
hur tycker du jag rider? ^^
sägs om min blogg? ;)

Jag tycker att du är en riktigt duktig ryttare som gillar utmaningar! Jag har ju varit på gotland i en vecka så har inte sett din blogg förän nu men om den blir som den förra/du skriver på samma sätt och så, så kommer jag gilla den! :D


 

kajsa
Vad fick dig att börja rida? :)

För att göra en lång historia kort så har jag alltid tyckt om djur så om jag då skulle hålla på med en sport så vore det ju helt enkelt vara en sport som innehåller djur eller hur man nu ska säga ^^
Vi ringde Stjärnholm och ställde mig i kö men jag ville ju börja direkt när jag kom på det så då ringde vi Örstigsnäs och jag började rida någon dag efter det samtalet. Sen efter några år hade jag en plats på stjärnholm så nu rider jag där :)

Jag och Dougle när jag var jätte liten!


Vikki
Vilken är din favorithäst på Stjärnholm (inte Lucy) och varför gillar du den? :) <3

Det är en svår fråga för hästen jag vill säga har jag bara ridit en gång så här långt men jag säger henne iallafall. Cojan för att det är en häst som går på och kan gå riktigt fint när man jobbar henne. Gillar henne också för att hon är så snabb för galoppskänkeln och försöker inte springa iväg utan börjar galoppera :)

Jag och Cojan (hoppas att det var OK att jag tog bilden)


Elin
vem är din idol inom ridningen?
vad tycker du om min blogg?
hur är du som person?
vad e du bra & dålig på?

dressyr eller hoppning?
sadel eller barbacka?
ridbana eller ridhus?
mobil eller dator?
sommar eller vinter?

puss! <3

Min idol skulle jag nog inte säga men min förebild är nog Emily Doyle (ridlärare på SRF, dock tjänstledig nu). För att hon rider ruskigt bra. Har många förebilder men ingen direkt idol.
Den har jätte fin design och mycket bilder och du skriver bra! Jag gillar den!:D
Jag skulle  säga att jag är en glad person som vill mycket...
Jag tycker att jag är bra på att diskutera med folk och på att köra gokart, jag är sjukt dålig på fridrott!
Jobbig fråga beroende på häst men säger nog dressyr. Fast gillar båda grymt mycket!
Barbacka (a).
Ridhus, känns säkrare för inte så mycket som kan skrämma hästen.
Mobil! ♥
Helt klart sommar!!! ♥
Puss på dig ♥ 

Jag som kör Gokart på Gotland!


 



2011-08-15 @ 15:48:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

sv: Du skrev:

Fattar inte att du kan garva och vara så "avslappnad" när din lilla tok-häst busar och noclar dig? ^^



Vad menade du med naclar? :)

2011-08-15 @ 17:30:16
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: kajsa

tack för svaret! :D

2011-08-15 @ 20:23:33
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0