5 sanningar om mig!

1. Jag kan inte göra armhävningar. Jag kan göra kanske 2 st sen faller jag. Det är inte att jag är otränad eller så bara utan jag börjar skaka! Okej det är dels för att jag är otränad men det bara inte går.

2. Jag älskar godis! Om någon erbjuder mig godis så kan jag inte säga nej för min mun pratar för sig själv typ ^^

3. Om jag vet att hästen/ponnyn jag ska rida har kastat av en person dagen innan eller veckan innan så blir jag jätte nervös att jag ska åka av. Men när jag väl är på hästen så kör jag mitt "race". Alltså börjar hästen bråka så skänklar jag på & bara kör.

4. När jag rider & en häst/ponny börjar bråka eller inte gör som jag vill så morrar jag typ alltid (a). Det är något jag började med i sommras typ & det är pinsamt för ibland säger folk som jag rider med något i stil med att dem hörde när jag morrade. Haha en onödig & dum ovana!

5. Jag vill så mycket & vill gärna hjälpa till så ofta jag kan. Men jag är också väldigt lat & tänker nej jag orkar inte cykla dit för att hjälpa henne innan hon ska rida eller något liknande. 

Jag vet att jag är pinsam -.-



2011-02-28 @ 20:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Xantippa :-D

Varför börja du rida ? :-) <3

2011-03-01 @ 08:20:00
Postat av: ellen

jag är där minst 3 dagar i veckan :D

2011-03-01 @ 19:08:58
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag bara älskar din blogg! Den är så grymt rolig att läsa :) Du och alex älskar verkligen varandra det syns. Sluta aldrig blogga, man lär sig så mycket av att läsa din blogg. Lägg gärna upp mer filmklipp och så, om du inte har lust så älskar jag den ändå :D

2011-03-02 @ 18:25:07
Postat av: ellen

vill du ha hjälp att fixa bloggen? :D

2011-03-05 @ 17:44:05
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Hahahaha, "min mun pratar för sig själv typ"



Du ville ju inte gå och köpa godis med mig igår ju :O <3

2011-03-06 @ 09:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0