Denna vecka...

blev det att rida Emilia eller jag fick Bazaar egentligen men Viktoria ville byta  jag tycker att Emilia är roligare än Bazaar så det passade mig bra :)
Och hon gick på lektionen innan & det har hon aldrig gjort förut när jag skulle rida henne så jag slapp göra iordning :)
Men väl uppe på hästen så kändes Emilia väldigt seg :O Aldrig hänt förut hon brukar alltid vara pigg men men...
Hon var mycket lättare att jobba & hon gick fint & jobbade på under sig nästan direkt :') Men efter typ halva lektionen så fick jag jätte ont i magen & kunde inte riktigt njuta av vad fint hon jobbade på. Hon gick jätte bra även i galoppen lyssnade ordenligt & jag var riktigt nöjd över lektionen. Eller är borde jag väl säga :)
Nästa vecka är det teori så då får jag hitta på något annat att göra :)
Dissar också att Alex inte är bra & ska inte börja sättas igång förän vecka 8 & det känns helt fel att jag bara rider 1 gång i veckan nu o.O Men ska iallafall ut till Alex i helgen :)


Bild på mig & Dandy ifrån i sommras :) Kolla tungan :D
Kommer ihåg att jag varit på sjön dagen innan & jag såg ut som en kräfta den dagen men man ser det inte på bilden iallafall ♥
2011-02-04 @ 21:51:18 Stjärnholm Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

stella, du är snygg <3

2011-02-06 @ 14:11:59
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0