Förvånad ^^

Jag är riktigt förvånad över att så många fortfarande läser mig blogg även fast att jag inte har nåot att blogga om längre... Så jag vill att ni ska ge mig lite tips hur jag får er att vilja läsa min blogg för jag vet inte vad jag ska blogga om nu när jag bara är i stallet 2 ggr i veckan -.-
Lite minnen från sommaren



Snyggingen ♥

Fan vad jag saknar sommaren! I sommar ska jag spendera så mycket tid jag kan i stallet & ta massa kort & bara ha det skönt! Saknar det så otroligt för då behövde man inte tänka på allt med täcken & mat hela tiden när han går ute dygnet runt & man är ledig från skolan ♥
2011-02-08 @ 19:38:21 Alex ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

Heej! :D Vad har du gjort idag? :)



Skicka gärna in en Hot or Not på dig med häst till [email protected] :) Vore skitkul!

2011-02-08 @ 20:37:15
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0