Alex igår :)

Igår var jag hos Alex men jag vågade inte rida för att det var halt & jobbigt. Plus att det snöade lite så ja jag red inte helt enkelt. Jag stack dit & mockade & fixade med fodret :)
Jag är helt fascinerad över hur mycket man kan se i en box. I lördags förra veckan så såg det ut som ett bomb nerdslag i boxen med bajs & kiss precis överallt. Och då hade han varit orolig & haft svårt att stå stilla sa dem i stallet. Men igår så var det pajs & kiss på ena kortsidan bara & det är så det brukar se ut där Alex står egentligen. Så då förstod jag att han börjat lugna ner sig lite :)


Alex

Alex & travaren :)

Haha först när jag kom var det fart på hästarna ^^
2011-01-23 @ 15:00:00 Stora Flättna Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0