Gårdagens ridning!

Igår var det som sagt hoppning. Och jag fick ingen mindre än Bullen & Viktoria fick Majsan :)
Men Bullen är hur jobbig som helst att rida med kort spö tycker jag för han bryr sig inte om man slår han på bogen med det & då går det inte fortare & jag når inte hans rumpa med det... Sen hade jag jätte korta läder eftersom att det var hoppning så det var jobbigt att skänkla så mycket med så kort läder ^^
Hoppningen i sig gick väl bra men han var väldigt seg! Sen var det så låga hinder så han typ klev över dem bara... Jag skulle vilja börja hoppa lite högre så man får känna att hästen verkligen hoppar.  Små studs är inget för Bullen kan jag säga :P
Har pusslat ihop en lite video på när jag & Viktoria hoppar men kan inte lägga upp den! :O
Ska jobba på det & se om jag kan fixa det... ♥

2011-01-27 @ 18:52:36 Stjärnholm Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0