Jag hissar :D

Jag hissar att äntligen passar sakerna jag beställde från horze det var en säkerhetsväst & ett par caps i läder :D Skönt med en ny väst för den jag har nu passar egentligen perfekt runt för den är formad efter mig men den börjar bli för kort & första gången jag red på ridskola hade jag den & jag har haft den ända tills nu så det är nog dags för ett byte för när jag fick den så var den begangnad så den har nog gjort sitt nu ^^ Jag har väl haft den iallafall 6 år :D
Sen dem chapsen som jag har nu i rätt storlek fick jag i julklapp av mormor men dem var för små då ^^ Och dem ska jag ha när jag tävlar :)

Västen

& chapsen
2011-01-25 @ 21:03:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Sv; nu är vinnaren presenterad! :)

gillar capsen :)

2011-01-26 @ 08:43:04
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0