Slut på bara dag skrivandet :D

Jag ska nu börja skriva om varje tävling jag varit med på som jag kommer ihåg :) 1 om dagen i alla fall :) Jag har varit med på ett antal & jag börjar med den första som jag var med på :)

Det var då som jag fortfarande red på Örstigsnäs, jag var väl runt 7-9 år & hade inte ridit särskilt länge. Jag tror inte ens att jag kunde dressyr programmet, utan jag kollade på den som red först & pluggade in det på så vis. Jag måste haft ett väldigt bra minne då ^^ Men jag var iallafall den andra som red för publiken & den första var inte med på tävlingen för att tävla utan typ för att visa hur det skulle gå till så jag var den första om man säger så & det känns som jag brukar ha den turen än idag... Jag hade iallafall Dougle & det ända jag kommer ihåg ifrån när jag red programmet var att jag inte fick igång honom i trav. Jag var liten & inte så stark i benen så där satt jag & sparkade utan resultat ^^
Det slutade med att jag kom på sista plats men då var jag inte så tävlingsinriktad så jag var lika glad & nöjd ändå :)

Här kommer några bilder på mig & Dougle ifrån i sommras:

Haha jag älskar den här bilden ^^ Här hoppade han upp i luften för han trodde att jag skulle bli rädd då ^^

2011-01-22 @ 22:09:30 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0