Som jag lovade...

Nu ska jag berätta om helgen...
På lördagen var jag ute hos Alex vid 14 tiden som lovat. När jag kom dit började jag med att mocka & fixa. Sen kom Titti & Anders hem med bilen som drog på transporten :) Sen fixade jag Alex så han var ren & fin. När jag var helt klar hade han täcke & transportskydden på också :) Sen fick jag veta att det var jag som skulle leda in Alex & dem skulle gå med linor bakom. Det gick väl sådär för Alex vägrade att gå nära transporten. Men morot så fick jag upp honom på rampen några gånger & en gång ända in, men då fick han panik & slängde sig ut & då var det bara att släppa grimskaftet. Men det hela slutade med att Dougle också fick åka med i transporten för annars vägrade Alex att gå in.
När vi kom fram till stora flättna så var det jag som fick baka ut Alex & det gick jätte bra (y). Sen gick vi till stallet med häst & packning. Han fick komma till sin box, som är den största i stallet, och hälsa/bråka lite med dem andra hästarna. Sen fick han sitt eftermiddagsfoder. Allt var lugn så då åkte vi & lämnade Dougle på örstigsnäs. Samma sak igen. Jag fick baka ut Dougle & den här gången tog det mycket mera tid för man fick trycka ut han. Han tyckte att han skulle stå där ^^  Det var typ det som hände den dagen & då blev det dock inga bilder.


Så bjuder på en bild på Kasper <3

2011-01-10 @ 20:09:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Vikki

När/vart tog du den? :)

2011-01-10 @ 20:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0