Stora flättna = söndagen!

Som rubriken lyder så var jag på stora flättna i söndags. För jag ville vara med & kolla när Alex släpptes ihopp med hästarna som redan bodde där. Det visade sig att han skulle gå med 3 hästar. 1 travare som jag inte kommer ihåg vad den heter, eller ja jag lyssnade inte riktigt när hon sa vad den hette.  Sen var det 2 hästar som tidigare stått på lilla flättna som jag så väl känner igen :D  Bullen & Shacke :D  Men när vi kom till stallet så var Alex eld & lågor & stog & sparkade i box väggen. Klockan var nästan 10 & han är van att få gå ut runt 08 tiden :P Så han hade bråttom. När han väl kom ut & blev släppt med dem andra hästarna så sket han i dem fullständigt. Istället for han iväg i galopp över den snö klädda hagen & Bullen efter^^ Sen sprang hästarna runt & gjorde sig av med massa energi förutom Shacke. Han hade träningsvärk & ville inte röra sig ur fläcken.
Aja allt funkade bra & Alex såg ut som värsta hingsten med svansen högt upp i luften & böjd nacke. Haha :D
Här kommer lite bilder
Jag säger hästarna från vänter till höger


Bullen & Alex :)

Bullen Alex Shacke & Bakom Shacke står travaren

Alex

Alex Bullen & Travaren

Haha sist bilden med fart i ^^ Bullen travaren & Alex :P
2011-01-10 @ 21:00:00 Alex ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Viiiiiiiiissst :D

Jag länkar dig nu typ :)

2011-01-10 @ 23:17:24
URL: http://cheenockochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0