Tävlingen med Alex ♥

Min senaste tävling var på Alex & det var också våran första tävling tillsammans :) Det var en hopptävling på stjärnholm 50cm. Jag & Viktoria gick dit med honom & han blev rakad lite innan jag satt upp ^^ Sen när jag hoppade själva banan var han jätte duktig & lyssnade riktigt bra :) Han var framåt men försökte inte på något sätt dra ifrån mig eller så :D Det var ju bus enkelt för honom för han har gått höga klasser en gång i tiden...  Men han var iallafall jätte duktig,vi kom in i rätt galopp på varje hinder & det såg nog inte helt fel ut ;P
Har även en video från den tävlingen som Viktoria filmat så här kommer den också :) Ni som följt mig under en längre tid har nog sett den men här har ni den ifall att :)


2011-01-29 @ 15:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0