Tävlingen på Attack!

I sommras skulle jag vara med på en dressyrtävling med Alex på lilla flättna. Tävlingen skulle hållas en söndag & på torsdagen får jag reda på av Titti att Alex blivit sparkad & är halt. Så hur som helst provred jag Shippen som jag aldrig setat på, på fredagen då men jag kunde inte rida honom. Han var för svår för mig helt enkelt... Så på lördagen provred jag Attack & han kändes väldigt konstig & det var första gången som jag travade på honom men jag valde att tävla honom iallafall för jag var sugen på att tävla :) Men jag var jätte nervös för alla som var med & tävlade på lilla flättna var äldre än mig & mer vana med hästarna dem skulle tävla... Jag klarade mig i genom hela programmet & jag kom ihåg det :D Jag kom iallafall på delad andra plats med en tjej som heter Malin som red sin häst Felix & den som vann var Fanny på sin häst Bullen :)
Direkt efter tävlingen åkte jag mamma & Linn till bullersta för jag & Linn hade glömt/visste inte att ridlägret började den dagen. Haha men vi missade bara en lektion eller jag dem hade ridit ner med hästarna till sjön & badat ^^

Attack
2011-01-26 @ 15:00:00 Mina tävlingar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0