Hoppning med Alex ♥

Idag var Viktoria med mig ut till Alex. Det var varmt men hade planerat att hoppa så jag tänkte minsann fullfölja det :)
Jag gjorde i ordning honom med hjälp av Viktoria. Han var dammig så det tog ett tag men sen glänste han i solen. Värmde upp på banan, solen lyste och insektern var, på ren svenska  förjävliga.
Viktoria ställde upp några hinder under tiden som jag gjorde lite tempoväxlingar. Han lyssnade bra men var lite trött.
När jag väl började hoppa så blev det lite hackigt som när jag hoppade Rohnee på ridlägret så nu visste jag vad jag skulle göra så jag fick fram honom lite bättre och höll om med skänkeln och det gav resultat. Han var piggare i vänster varv så där var det lättare :)
Har några videos från hoppningen men dem får ni lite senare för måste fixa ihop dem lite och så.
Det gick för övrig riktigt bra och vi hoppade väl upp mot 75cm :)
Smakprov från ett hinder på 75cm ungefär ♥


2011-07-06 @ 17:11:51 Alex ♥ Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0