Hööks

Ska försöka ta mig in till Hööks idag om mamma har lust att skjutsa in mig.
Skulle behöva ett par nya ridbyxor för dem beige färgade är jätte utslitna i rumpan.
Och dem svart jeans typ med svart skoning får jag skav av sömmarna om jag ska sitta ner när jag rider (i traven dåro).
Så skulle behöva ett par nya och snart är det ridläger så skulle vilja ha ett par nya innan.
Har tittat på två olika på deras hemsida men kan inte bestämma mig.

Jag gick just in på deras hemsida och dem har rea på byxorna som jag var sugen på. Men då var det priset som fick mig att tveka. Förut kostade dem 679kr men nu kostar dem bara 339kr!
Kommer nog köpa dem om jag kommer in idag :D

Vad tycker ni om dem?


2011-06-20 @ 10:25:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: jo men jag skickade ett sms igår :O jag ska upp till stockholm men vad gör du i helgen? ♥

2011-06-20 @ 11:45:09
URL: http://eellenaanna.blogg.se/
Postat av: aa´

jag vill att du skriver om idoler, eller nån du vill ha en ridlektion av :D typ, vem tycker du är sjukt bra på att rida, skulle du vilja ha en lektion av den? eller nå ::D

2011-06-20 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0