Igår - Stalldag

Igår så var jag i stallet från 10 tiden till 18 ungefär... Var hemma vid halv sju.
Det kallar jag en heldag i stallet men det blev mycket gjort, var helt slut när jag kom hem ><
Idag har jag träningsvärk i bara vänster armen & svanken. Rensade ut allt i boxarna igår & skrubbade hela stallet. Sen ränsade vi ogräs runt hela ridbanan & gick runt hagarna & klippte bort grenar som låg mot stängslet/el-linan.
Stort grattis till Ellen för att Ellen har hittat en medryttarhäst nu! Hon heter Fresa & är en PRE. Ska följa med henne en hel del i sommar när hon har henne dels för att jag saknar stallet så sjukt mycket då min förra medryttarhäst stod där, men också för att vara social med Ellen & fota henne & Fresa.


2011-06-07 @ 19:02:03 Alex ♥ Permalink


Kommentarer
Postat av: eellen

naaaaew :)<3

2011-06-07 @ 19:23:00
URL: http://eellenaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0