Ridläger - dag 2 - pass 2

På eftermiddagen skulle vi ha hoppning och dem (ridlärarna) hade sagt att Sune hoppar inte. Så jag fick ta Rohnee igen som dem tydligen stavades (a).
Inte mig emot för det gick super att hoppa! Gick grymt mycket bättre än dagen innan och hade mycket bättre balans och driv och allt! Det var visserligen bara markarbete dagen innan men det var några små hinder också.
Varje gång då man lyckas med något som man får träna på ett tag så kommer det något nytt att träna på och så är det alltid. Det är så man blir bättre!
I slutet av lektionen fick jag veta att jag Viktoria och Wilma hade hoppat 80,85cm. Jätte kul att det gick så bra och på den höjden! Inte högt men har inte hoppat mycket på sistone och det är ganska högt för att vara mig!

Rohnee ♥
2011-06-30 @ 19:24:07 Ridläger Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0