Nehepp!

Det blir inga svar till frågestunden nu iallafall eftersom att det bara är frågor från 2 personer så känns det helt fel.
Tyckte att det skulle ´vara kul att svara på "massa" frågor men nej för det blev inte massa frågor!
Aja svara på Ellens frågor iallafall eftersom att jag saknar henne ♥


ellen om Frågestund!:

kan vi ses snart?
hur går det i din nya ridgrupp?
saknar dig <3


Ja jag tycker att vi borde ses snart! Eller vi MÅSTE se snart för jag saknar dig!
det går bra i min nya ridgrupp & alla är jätte snälla & har nästan lärt mig alla namnen ^^ Nej men det är jätte bra & det är typ tjejer i min ålder & några äldre :)
Jag storm trivs ♥
2011-03-06 @ 15:50:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0