Söndag = Stallet ♥

Idag blev det som sagy så att jag åkte ut till Alex. Skickade sms i morse & frågade om jag kunde ta Alex... Då fick jah ett sms tillbaka där det stod att hon mockat men att jag kunde rida om jag ville. Så jag åkte ut & tänkte att ja men då fickar jag maten först. Men nej då hade Titti fixat den också så det blev att göra iordning Alex & sen rida.
Jag tog på tränset & benskydden i hagen för jag tänkte rida barbacka med täcket på. Precis när jag suttit upp så kommer Fanny på Bullen (ni har säkert sett bild på Bullen i några inlägg mycket längre ner) & frågar om jag vill rida en sväng till lilla flättna med henne & det ville jag :)
Så vi skrittade där i solen, jag på Alex & Fanny på Bullen. Det var jätte mysigt & Alex var pigg & glad. Han trampade på väldigt bra så då fick jag ner honom så han började jobba inunder sig & bara koncentrerade på mig. Det var jätte roligt att han litade på mig så & bara gjorde precis som jag bad honom om.
Vi var ute & skrittade i den sköna solen i ungefär 1 timma. Supermysigt!
När jag kom tillbaka till stallet så tog jag honom till hagen, tog av han tränset & benskydden. Sen gick jag in & bara sköljde bettet & hängde/la sakerna på rätt plats. Sedan fick jag skjuts av Fanny & hennes mamma hem ♥


Finaste killen ♥


Veckan som kommer nu så har jag prao så det kommer nog bli lite dålig uppdatering men jag ser ändå gärna att ni kommenterar en hel del :)
2011-03-06 @ 20:00:00 Stora Flättna Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0