!

Nu är det precis en månad kvar sen har vi ett helt,varmt & skönt sommarlov framför oss! :D
Tummen upp gånger 1000!
Usch vad skönt det kommer att bli, och gud vad jag ska sola & ha det skönt!
Dåligt med bilder som sagt och USB-kabeln är hos pappa så ni får dock vänta med nya bilder till på fredag.
Sen på lördagen är det ju oxelömarkanad så då kanske kameran följer med.
Alex imorgon och kommer nog köra på lite longering/tömkörning & sen rider jag nog barbacka en liten stund.
Mysigt, mysigt, men har ingen med mig så räkna inte med några braiga bilder ;)
Känns som det är dåligt med folk som läser min blogg just nu... Ni får gärna rekomendera den för andra.

Bjuder på en liten sommarbild :D♥
2011-05-10 @ 20:28:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: aa

jajo, du kanske skulle blogga lite mera och med lite mera innehåll? då börjar folk läsa

2011-05-11 @ 18:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0